Hebben jullie ook een fysieke winkel?
antwoord 0
Kan ik mijn bestelling ook ophalen?
antwoord 1
Ik kan een artikel niet meer terugvinden in de webshop, kan het nog besteld worden?
antwoord 2
Wanneer wordt mijn bestelling verstuurd?
antwoord 3
Kan ik mijn pakketje volgen met track&trace?
antwoord 4
Krijg ik korting als ik grotere aantallen bestel?
antwoord 5
Ik wil geen account aanmaken, kan ik dan toch bestellen?
Ja hoor, dat kan. Je kunt gewoon je gegevens invullen bij het winkelwagentje en dan zo je bestelling doorvoeren. Het aanmaken van een account is alleen bedoeld om het je bij een volgende bestelling makkelijker te maken.
Nu jullie verhuisd zijn naar een nieuw soort shop, kan ik niet meer inloggen!
Aan wie leveren jullie?
Wat zijn de inkoopvoorwaarden voor zakelijke klanten?
Van zakelijke klanten hebben wij hebben nodig:
1) Geldige KvK inschrijving
2) In het buitenland: een geldig BTW nummer (en registratienummer bij een KVK in het desbetreffende land??).
Wat zijn de algemene voorwaarden?
Je vindt de algemene voorwaarden hier.
Ik heb een bestelling geplaatst, maar geen bevestigingsmail ontvangen. Is mijn bestelling wel goed doorgekomen?
Wij raden aan om eerst in je spam folder te kijken of de mail niet hier terecht is gekomen. Mocht dit niet het geval zijn dan horen wij dat graag. Wij checken dan voor je of de bestelling goed is door gekomen. Als dat zo is, dan mailen we alsnog de bestelbevestiging naar je.
Het lukt niet om een bestelling te plaatsen, wat moet ik nu doen?
Als het niet lukt om een bestelling te plaatsen of als je hulp nodig hebt bij het bestellen dan kan je contact met ons opnemen via het contactformulier. Geef aan waar je mee geholpen wilt worden, dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.
Ik heb een bestelling geplaatst en al betaald, maar ben vergeten de kortingscode in te voeren, kan de korting nog worden toegepast?
Helaas is het niet meer mogelijk om de korting nog toe te passen op bestellingen die geplaatst en al betaald zijn.
Op welke manier kan ik betalen in de webshop?
Bij Glassbeads kun je kiezen uit de volgende betaalmethodes:
iDeal via Mollie
Paypal (Visa, Mastercard,American Express, Discover card)
Mister Cash Bancontact via Mollie (België)
Sofort Banking via Mollie (Duitsland)
Vooraf overboeking per bank
Ik heb een klacht over een product, wat nu?
Wij streven er naar om alleen producten met een juiste prijs/kwaliteit verhouding aan te bieden. Ben je toch niet tevreden over een artikel, neem dan contact met ons op, met een omschrijving van de klacht. Wij zullen dan een passende oplossing bieden.
Wat doen jullie met mijn gegevens?
Wij gebruiken je gegevens enkel om de bestellingen zo snel en gemakkelijk mogelijk te laten verlopen. Glassbeads zal je persoonlijke gegevens nooit aan derden verkopen en zal deze uitsluitend aan derden (bijv. PostNL) ter beschikking stellen wanneer zij direct betrokken zijn bij het uitvoeren van je bestelling.