Naar de inhoud springen
  • Mijn account
  • Winkelmand
  • Contact

Glassbeads

webwinkel in kralen en sieraadonderdelen

0
0
Totaal
€0,00

Winkelmand

  • Home
  • Kralen
    • Basic
    • Bewerkt
    • Kralenmixen
    • Parels
    • XL Kralen
  • Seedbeads
    • 8/0
    • 11/0
    • Kubus
  • Bedels
    • Bedels zilverkleur
    • Bedels goudkleur
    • Bedels bronskleur
    • Bedels koperkleur
  • Roosjes
    • Metalen roosjes
    • Porceleinen roosjes
  • Mijn account
  • Contact

Veelgestelde vragen

Hoofdpagina ⁄ Veelgestelde vragen

Hebben jullie ook een fysieke winkel?
antwoord 0

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?
antwoord 1

Ik kan een artikel niet meer terugvinden in de webshop, kan het nog besteld worden?
antwoord 2

Wanneer wordt mijn bestelling verstuurd?
antwoord 3

Kan ik mijn pakketje volgen met track&trace?
antwoord 4

Krijg ik korting als ik grotere aantallen bestel?
antwoord 5

Ik wil geen account aanmaken, kan ik dan toch bestellen?

Ja hoor, dat kan. Je kunt gewoon je gegevens invullen bij het winkelwagentje en dan zo je bestelling doorvoeren. Het aanmaken van een account is alleen bedoeld om het je bij een volgende bestelling makkelijker te maken.
Nu jullie verhuisd zijn naar een nieuw soort shop, kan ik niet meer inloggen!

Aan wie leveren jullie?

Wat zijn de inkoopvoorwaarden voor zakelijke klanten?

Van zakelijke klanten hebben wij hebben nodig:
1) Geldige KvK inschrijving
2) In het buitenland: een geldig BTW nummer (en registratienummer bij een KVK in het desbetreffende land??).

Wat zijn de algemene voorwaarden?

Je vindt de algemene voorwaarden hier.

Ik heb een bestelling geplaatst, maar geen bevestigingsmail ontvangen. Is mijn bestelling wel goed doorgekomen?

Wij raden aan om eerst in je spam folder te kijken of de mail niet hier terecht is gekomen. Mocht dit niet het geval zijn dan horen wij dat graag. Wij checken dan voor je of de bestelling goed is door gekomen. Als dat zo is, dan mailen we alsnog de bestelbevestiging naar je.

Het lukt niet om een bestelling te plaatsen, wat moet ik nu doen?

Als het niet lukt om een bestelling te plaatsen of als je hulp nodig hebt bij het bestellen dan kan je contact met ons opnemen via het contactformulier. Geef aan waar je mee geholpen wilt worden, dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.

Ik heb een bestelling geplaatst en al betaald, maar ben vergeten de kortingscode in te voeren, kan de korting nog worden toegepast?

Helaas is het niet meer mogelijk om de korting nog toe te passen op bestellingen die geplaatst en al betaald zijn.

Op welke manier kan ik betalen in de webshop?

Bij Glassbeads kun je kiezen uit de volgende betaalmethodes:
iDeal via Mollie
Paypal (Visa, Mastercard,American Express, Discover card)
Mister Cash Bancontact via Mollie (België)
Sofort Banking via Mollie (Duitsland)
Vooraf overboeking per bank

Ik heb een klacht over een product, wat nu?

Wij streven er naar om alleen producten met een juiste prijs/kwaliteit verhouding aan te bieden. Ben je toch niet tevreden over een artikel, neem dan contact met ons op, met een omschrijving van de klacht. Wij zullen dan een passende oplossing bieden.

Wat doen jullie met mijn gegevens?

Wij gebruiken je gegevens enkel om de bestellingen zo snel en gemakkelijk mogelijk te laten verlopen. Glassbeads zal je persoonlijke gegevens nooit aan derden verkopen en zal deze uitsluitend aan derden (bijv. PostNL) ter beschikking stellen wanneer zij direct betrokken zijn bij het uitvoeren van je bestelling.

Klantenservice

  • Algemene voorwaarden
  • Privacy- en cookieverklaring
  • Retour & garantie
  • Contact

Mijn Account

  • Dashboard
  • Bestellingen
  • Adressen
  • Accountgegevens
  • Wachtwoord vergeten

Categorieën

  • Kralen
  • Bedels
  • Roosjes
Copyright Aquamarijn Nieuwetijdswinkel | Design: VC-Design
Cookies?


Om de ervaring van de website te verbeteren en je beter van dienst te zijn, maakt deze website gebruik van cookies.

AccepterenWeigeren Lees meer
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Noodzakelijk
Altijd ingeschakeld

Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.

Niet-noodzakelijk

Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.